Jakarta 20-6 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Jakarta 20-6 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Jakarta 20-6

Door: Ben en Resi

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

20 Juni 2015 | Indonesië, Batavia

Hallo allemaal hier is hij dan ons eerste verslag.
Gister ruim op tijd gebracht door Claudia naar Schiphol. Zij ging de auto wegzetten en wij alvast naar de incheckbalie en toen Surprise stonden Soraya BC en Giovanni ook op SSchiphol om ons uit te zwaaien. Wat een leuke verrassin . Na het inchecken lekker met z'n allen wat gedronken en toen moesten we echt weg van de kinders (konden niet wachte, haha). Even wennen op de nieuwe manier maar ging vlot. Daarna ff winkeltjes en nog even 2 stops voor een peuki.
Ruim op tijd konden we instappen, ging heel goed, gewoon netjes per x aantal rijen. We hadden mazzel we zaten op een rij van 3 met z'n tweeëen. De vlucht ging vlot en het viel ons heel erg mee. Tussendoor krijg je je natje en droogje en s nachts een broodje en 3 uur voor de landing ontbijt dus dat breekt de tijd wel. Tussendoor filmpje tukje! Om half 12 zijn we geland. Beetje gedoe waar moet je heen maar al met al ging het wel. Er kwam een jongen op ons af en wij dachten is weer een controle. Nou nee bleek een kruier en het gaat zo sneaky. Haha Hij heeft onze koffers van de band gehaald en ons naar uitgang gebracht . Gelijk getild natuurlijk. Hij een goede dag. Bij de uitgangwerden wwe opgewacht door onze gids en chauffeur. Harry en Data. Hebben ons door jakarta gereden naar het hotel. Pfff wat een chaos en wat een vieze stad. Harry heeft ons ingecheckt in het hotel en aangeraden lekker relax te doen en beslist niet na 21.00 nog buiten te gaan. Nou dat redden we toch niet. Na even bijkomen zijn we beneden wat gaan eten en een stukje straat gelopen. Nou we konden gelijk aan de zuurstof! Geen wonder dat ze hier mondkapjes dragen. Wat een uitlaatgassen.
Het is nu half 7 en net een bakkie koffie genomen en het verhaaltje schrijven en dan snel lekker naar bed.
Morgen worden we om 10.00 gehaalden gaan we richting Bogor waar Harry woont en laat hij ons eea zien. Ben benieuwd.
Nou lieverds allemaal de warme groeten van ons. Salamat tidur . Xxx

• 20 Juni 2015 - 14:28

Mama:

Wat leuk dat ik zo,n manier contact heb met jullie sjaantje is hier en heeft me wakker gemaakt en heeft me het even uitgelegt wat ik moest doen ben blij dat alles goed gaat dikke kus van ons bay bay .

• 20 Juni 2015 - 15:19

Daffie:

Hoi schatjes,

Wij wensen jullie heel veel plezier!
    We zijn blij dat jullie veilig aan zijn gekomen!
    Nu gaat het avontuur beginnen!

Dikke knuffel en veel liefs,
    Martijn, daffie en de kids

• 20 Juni 2015 - 15:34

Anja:

Hallo vakantiegangers

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en goed zijn aangekomen.
    Leuk dat wij op deze manier mee kunnen genieten wat jullie allemaal zien en beleven daar.
    Geniet lekker van deze mooie droomreis.

Groetjes anja X

• 20 Juni 2015 - 16:15

Claudia:

Wat fijn dit verhaal te lezen. Ga nu maar lekker genieten.

Dikke kus

• 20 Juni 2015 - 16:42

Leni:

Mooi dat het zo relax is gegaan. En leuk om te horen hoe jullie dat daar allemaal beleven. En Jakarta is idd een vieze stad, maar sommige straten zijn wel mooi vooral bij die Hollandse bouwstijlen. Welterusten en ik ben benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen.

• 20 Juni 2015 - 18:16

Soraya En Co:

ooo heerlijk die verhalen.

zo te horen ook een leuke gids/chauffeur.
    fijn dat alles goed is gegaan .

slamat tidur

• 20 Juni 2015 - 18:26

Miranda:

Fijn dat het goed is gegaan en de vliegreis mee viel.
    Ben benieuwd hoe jullie alles zullen beleven, ik had nog wel wat mondkapjes voor je haha.
    Geniet van alle moois om je heen.
    Ik wacht de verhalen af
    Veel plezier x