1-7-2015 Sanur Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu 1-7-2015 Sanur Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

1-7-2015 Sanur Bali

Door: Ben en Resi

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

01 Juli 2015 | Indonesië, Sanur

Selamat malam en voor julli Goedemiddag,
Alweer een dag in Sanur Bali. Wat heerlijk hier.
Gister keurig op tij opgehaald zoals altijd door Hans en Data. Rustig naar het vliegveld van Surabaya gebracht. Wat een mooi vliegveld. Na afscheid te hebben genomen van de mannen (toch wel jammer ) een vlotte incheck en daarna roken en winkelen.
Keurig op tijd bij boarden en toen bleek er een probleem met de bagage. Moesten we een takken end via hellingen lopen naar de kelder. Of ik hairspray in mijn koffer had. Uhm ja was ook gevraagd bij incheck maar ja vragen ook of je goud geld enz in je koffer hebt dus Rees dacht slim te zijn door nee te zeggen nou gestraft. Bleek ook nog is het cijferslot van onze nieuwe koffer kapot kregen we die niet open. Een aardige dame van de maatschappij vroeg heb je ook scheerschuim, uhm ja. Ooo dus 2 bussen in de koffer , uhm ja. Oké geen probleem dan is het goed. Pffff. Toen natuurlijk al die hellingen naar boven en op tijd het vliegtuig in. Tja gestraft Rees!!!
Maar alles was snel vergeten na 40 min en een broodje, water geland op Bali. Gelijk de koffers en de chauffeur stond ook al klaar en snel naar ons hotel. Een leuk hotel. Leuk ontvangst.
Na 2 uurtjes bijkomen gewandeld naar Hardy's, een leuk warenhuis en daarna gelijk maar gaan eten naast ons hotel. Heerlijk eten en live muziek. Super gezellig. Al met al half 12 weer terug en nog een ruim een uur op ons terras gezeten. Heerlijk.
Vandaag wilde we even wandelen langs de zee. Na een minuut 20 kon je de boulevard weer af en was er een klein pleintje met winkeltjes warong. Komt er een lieve vrouw vragen of we in haar winkel willen kijk, tuurlijk Rees denkt shoppen! Idd weer kopen. We kregen wat te drinken en hebben er uiteindelijk de hele middag gezeten. Er was een ceremonie gaande om te vieren dat
Het volle maan is. We kregen allerlei lekkers en Ben was even tussendoor geld gaan halen lopend en kwam met een busje terug. Hij was herkend door Made de gids van Soraya en Bernardo een paar geleden hij wist dat wij kwamen. Haha ook met hem op het gemakje een uurtje gekletst en morgen haalt hij ons om 9 uur op voor een tour in de omgeving.
om 17.00 hadden we een afspraak in de Spa van het hotel voor een half uur massage, compliments of the house, heerlijk ontspannen. Nu weer even op balkon en straks lekker eten. Jullie zien het, het gaat heel goed met ons. Haha
Hoop dat alles met het thuisfront ook goed gaat?
Nou lieverds tot de volgende keer
Dikke kus van ons xxx

• 01 Juli 2015 - 13:06

Miranda:

Zagen jullie er zo crimineel uit haha, gelukkig goed afgelopen en dan nu echt relaxen he

• 01 Juli 2015 - 17:16

Jeffrey:

geniet ervan en vergeet niet op de pasar malam te eten, je mist echt wat als je er niet bent geweedt.

• 01 Juli 2015 - 17:44

Anja:

Zo leuk om jullie verhalen te lezen, ik kijk er echt naar uit.
    Veel plezier nog met relaxen en al het heerlijke eten en drinken.

Groetjes anja xxx

• 01 Juli 2015 - 20:58

Claudje:

Watveen mooi verhaal. Mama jij hebt mij geleerd dat ik niet mag liegen toch? Tja wie zijn villen brand moet op de blaren zitten. Haha. Gelukkig alles goed gegaan. Nu lekker genieten.

Dikke kus van ons

Ps alles goed aan het thuisfront. Xxx

• 02 Juli 2015 - 09:32

Sjaan:

Hallo Lieve zus en schone broer,
    Hier alles ok. Lekker tropisch weertje. Wij houden alles pot dicht omdat het zelfs snachts 26 27 ° is. Wij hollanders altijd klagen. Is het weer te heet. Ja Gezellig verhalen van jullie. Heerlijk genieten. Lekker Zen. Liefs Sjaan

• 03 Juli 2015 - 23:25

Soraya:

o wat geweldig dat hij jullie herkende.

en al lekker naar de spa geweest heerlijk.

ik ben jaloers.
    doe made de groeten van ons
    ik ga morgen genieten van de sauna in Nederland haha.

slamat tidur.