Bijna zover - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

16 Juni 2015 | Nederland, Zoetermeer

Hallo allemaal,

Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover. We gaan naar Indonesië! Een droom die uitkomt.
Op 19 juni vliegen om 16.45 vanaf Amsterdam en op 20 juni rond 12.00 (plaatselijke tijd) landen we in Jakarta.
Die dag zullen we waarschijnlijk niet veel doen na een vlucht van 14 uur. Haha
Vanaf zondag 21 juni hebben we een auto met chauffeur en Nederlandse gids tot onze beschikking en hopen we mooie dingen te zien.
Onze reisroute is als volgt:
Jakarta - Bogor - Bandung - Yogjakarta - Solo - Malang - Surabaya.
Vanaf Surabaya vliegen we naar Denpasar op Bali en gaan we uitrusten
in het Parigata Resort en Spa in Sanur.
Als het goed is hebben we in alle hotels wifi dus gaan we weer proberen mooie verhalen hier neer te zetten.
We hebben er zin!
Selamat tinggal Ben en Resi

• 16 Juni 2015 - 22:35

Claudia:

Heerlijk. Kan niet wachten op jullie verhalen. Ga vooral genieten.x

• 16 Juni 2015 - 22:48

Jeffrey En Leni Kollmann:

We gaan met heel veel plezier en een heel klein beetje jaloezie jullie avonturen volgen en meebeleven. Geniet ervan en maak vooral veel mooie foto's.
    selamat jalan

• 16 Juni 2015 - 22:56

Miranda:

Hoi Ben en Resi,
    Een leuke tijd breekt aan , ik denk dat jullie echt zullen gaan genieten.
    Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie site.
    Een goede vlucht en ga genieten
    Xx miranda

• 16 Juni 2015 - 23:00

Soraya:

wat heerlijk zeg!!!! aftellen is begonnen.

we kijken uit naar jullie verhalen.

• 16 Juni 2015 - 23:26

Jack:

Heel veel plezier. Goede vlucht en geniet ervan. Hoop dat jullie mooie plaatsen bezorgen en dat Ben iets van zijn roots zal terug vinden.

• 17 Juni 2015 - 07:05

Leni:

Alvast een goede vlucht en geniet van het alles, het is een bijzonder land. We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Veel plezier!!!
    Xxx

• 17 Juni 2015 - 09:03

Saskia:

Geniet van jullie prachtige reis!

• 17 Juni 2015 - 10:43

Rinske En Ton:

SPANNEND H'E. Wij wensen jullie een goede vlucht en hopen dat jullie droom uitkomt en alles aan de verwachtingen voldoet. Veel moois en veel plezier.

• 18 Juni 2015 - 10:05

Sjaan:

Hallo zus en schone broer,
    Het is bijna zover. Ik wens jullie een hele mooie reis toe . Heel veel plezier en dat deze reis echt een droomreis voor jullie wordt. Enne we verwachten wel een Inidische rijst tafel bij het reisverslag en de fotoavond.
    Kus van jullie grote zus