DE LAATSTE DAG - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu DE LAATSTE DAG - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

DE LAATSTE DAG

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

20 Mei 2007 | Verenigde Staten, Nashville

Hoi allemaal onze laatste dag is alweer aangebroken. Jammer, maar ook weer fijn om naar huis te gaan en even alle indrukken te gaan verwerken.
De Grazy Horse Saloon was niet wat we gedacht hadden maar niettemin heel leuk en lekker gegeten. Uiteraard live music maar veel jongelui en weinig lessen linedancen maar nogmaals een geweldige avond gehad.
Gister zijn we naar de Opry Mils geweest een gigantische mall niet te geloven heel veel winkels, een aquarium, speelplein voor kinderen, food court noem maar op het was er. We hebben ons ogen uitgekeken en natuurlijk weer gekocht. Op gegeven moment hebben we de rem erop gezet want we hebben al een tas erbij moeten kopen. Dus streng zijn en niets meer kopen.
Ook heerlijk bij een Italiaans rest. gegeten heerlijke pizza met verse kruiden, etc. en overheerlijk espresso.
En dan natuurlijk gisteravond, wat een avond het is niet te beschrijven zo leuk en een mazzel dat we hadden. Porter Wagenor en Dolly Parton. Ze kan nog steeds fantastisch zingen, geen noot vals, ziet er goed uit, alleen bij de close-up zag je wel dat het flink strak getrokken is alleen het mondje bewoog nog. Maar nogmaals fantastisch. We waren om ca. 24.00 weer op de kamer en hebben nog even nagepraat en toen was onze laatste dag in Nasville ook voorbij.
En nu dan bijna klaar om te vertekken. Eerst nog zo'n 3 uur rijden en dan auto inleveren en inchecken en na een paar uurtjes vliegen ( !) weer thuis.
We hebben in iedere geval een hardstikke mooie en geweldige reis gehad.
Iedereen weer heel erg bedankt voor de berichtjes en voor nu
DIKKE KUS VAN BEN EN RESI

P.S. Soraya en Claudje het was heerlijk om jullie stemmen weer te horen. Lief van jullie, Dikke kus Big mamma en Black Daddy

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

• 20 Mei 2007 - 14:59

Poeti, BC En Claudje:

Hele goede reis. Voorzichtig en tot gauw.

DIkke kus

Soraya, Bernardo en Claudje

• 21 Mei 2007 - 12:31

Rob:

Nou, als iemand zijn geld goed heeft besteed en alles eruit gehaald wat erin zit, dan zijn jullie het...wat een verhaal!
    Inmiddels zullen jullie ongeveer weer op nl bodem staan..even rustig bijkomen.

Resi en Ben, ik hoop dat er wederom een droom goed heeft mogen uitpakken...maar we zien je ook wel heeeeeeeel graag weer op kantoor terug...is ff slikken hier zonder moeder Theresi.

Liefs, Rob