Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

22 Mei 2007 | Nederland, Zoetermeer

Hier zijn we dan weer op Nederlandse bodem.
De laatste dag begon om 7.00 met moeite, douchen, aankleden, spullen klaar zetten en eerst nog ons laatste uitgebreide ontbijt. Nog even er flink van genomen. Daarna nog even op internet voor het nieuwe verslag en vooral voor de nieuwe berichten. We horen dat iedereen naar ons verslag uitkeek, nou geloof me wij keken uit naar de berichtjes van thuis, we vonden het zo leuk.
Maar goed na het ontbijt, eerst de auto een beetje opgeruimd en vooral al het bewijs van het illegaal roken verwijdert en toen op weg terug naar Memphis. De rit zou 3 uur duren en het kostte ons veel moeite. Er stond veel wind en er was veel vrachtverkeer, dus we zijn maar wat vaker gestopt. Ben heeft Rees nog 1 keer naar Graceland gebracht. We waren en om ca. 14.30. Hebben nog wat foto's van het bord en de hekken gemaakt en (zoals het gebruikelijk is) onze naam op de muur gezet bij alle andere namen. Lekker truttig weer van Rees hè?! Nog een keer een hamburger in het Rockabilly Diner en toen toch echt snel naar Herz om de auto in te leveren. En toen ging het eigenlijk in een heel rap tempo. Auto inspectie, spullen pakken, de bus in en in no time stonden we op de luchthaven en dan besef je HET IS VOORBIJ ! Het inchecken ging hardstikke vlot en de douane ook. Na wat rondgelopen te hebben. Tja we waren op zoek naar een bar waar je mocht roken (er was er maar 1) Nou daar stond heel Memphis in de rij dus maar niet gedaan. Wel heeft Rees nog van Ben een beertje gekregen die Teddy Bear zingt. Zo lief. Om half 7 instappen en om 7 uur vliegen. De vlucht terug was moeizamer als heen. We hadden allebei het gevoel dat we wat minder ruimte hadden, waren natuurlijk hardstikke moe en echt slapen lukt niet. Maar ineens was het nog maar 2 uurtjes en dan leef je weer op. De verzorging bij NWA was trouwens fantastisch. Lekker dekentje, kussentje, koptelefoontje en films op je eigen schermpje. Om 10.30 geland en tegen de tijd dat we bij de kofferband kwamen waren de koffers er al. Heerlijk en toen gauw naar de hal waar onze 2 meisjes ons al stonden op te wachten. Heerlijk om ze weer te zien en vooral te knuffelen. Want we miste het thuisfront best wel hoor.
Thuisgekomen waren Oma en Opa er ook en natuurlijk ook heerlijk om die weer te zien.
Om ca. 14.30 zijn we toch maar even 2 uurtjes gaan slapen, we waren tenslotte al 24 uur op.
's-Avonds uit eten geweest met de kinderen voor Soraya's verjaardag en voor Rees was het kaarsje om 23.30 echt uit.
We hebben een heerlijke tijd gehad in de USA en zoveel gezien en meegemaakt.
Het is een land van uiterste. Het 1 is fantastisch geregeld en met het ander zijn ze in de tijd stil blijven staan. Vraag ons niet wat de hoogtepunten waren, want we hebben alleen maar hoogtepunten gehad. Alle hotels waren heel goed en het moet gezegd worden dat Jan Doets (op 1 keer na - adres verkeerd) alles prima geregeld had.
Mijn mannetje wil ik een groot compliment geven voor het autorijden. Want het is zeker niet altijd makkelijk geweest, maar petje af voor hem.
Nou dit was het dan het is voorbij, de 2e was draait al en nu maar weer in het ritme komen en Rob ik moet nog even niet denken aan Alflex want dan is het echt voorbij hoor.
Voor de laatste keer bedanken we iedereen voor de lieve en leuke berichtjes

• 22 Mei 2007 - 11:58

Saskia:

Rees,
    gelukkig zijn jullie weer heelhuids thuis, wij beginnen je nu toch ook ECHT te missen op kantoor hoor!
    Tjee...best veel werk zo in je eentje!
    (Michelle doet ook zeker haar best hoor!)
    Geniet nog maar even van je weekje thuis, volgende week is het weer bal bij Alflex!
    Wij gaan vrijdagavond naar de Pasar Malam om alvast in Indonesie-sferen te komen....misschien zien we je nog?

groetjes!

• 22 Mei 2007 - 20:15

Soraya En Bernardo:

bedankt voor de leuke kado's de tas is al in gebruik en t-shirt traint lekker we zijn blij dat jullie er weer zijn en genieten nog steeds van jullie verhalen

dikke kus soraya en bernardo

• 23 Mei 2007 - 13:56

Claudje:

Lieve Papa en Mama,

Hier dan een laatste bericht. Ben blij dat jullie weer heel huids terug zijn. De verhalen zijn fantastisch. Ik ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Dat compliment komt ook zeker van mij naar papa toe want ik zou het denk ik niet durven. En als ik het al durf dan is het echt niet 2 weken lang. Papa I'm proud on you. You speak also very good English. The only thing you have to learn is to let your fear away en speak. Because you do it verry GOOD.

Big kiss from your little malaki.

Claudje