Weer internet - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Weer internet - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Weer internet

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

19 Mei 2007 | Verenigde Staten, Nashville

Hella guys and girls, hier weer een bericht van ons. We hebben nu (weliswaar betaalde) internet. We hebben we weer gedaan en gezien. De dag dat we vertrokken uit Chattanooga was het 's-morgens erg somber. We zijn eerst nog naar de Ruby Falls geweest ivm het weer wat het begon ook een beetje te regenen. We hebben er geen spijt van gehad wat was het mooi fantastisch. Eerst een aardige wandeling door de grotten om dan een meters hoge waterval te zien zo mooi !
Daarna op weg naar Catlinburg, was niet zo prettig rijden want we kregen behoorlijk harde regenbuien onderweg en we zagen geen hand voor ogen. Petje af voor mijn mannetje, hij deed het toch maar. Gelukkig hebben we ook een droog stuk gehad, maar helaas in Catlinburg begon het weer te regenen en het was daar 10 graden kouder. Dus de Alflex jackjes kwamen goed van pas. Het hotel was niet slecht maar erg on sfeervol. Maar goed er was een bustrolley die je naar beneden bracht bij de rest. en winkels voor 0,50 pp dus dat hebben we gelijk gedaan. Catlinburg en Pigeon Force zijn een groot pretpark het is net de kerstmarkt van Valkenburg alleen natuurlijk op zijn Amerikaans veel groter en drukker.
Gister zijn we naar Cherokee gegaan 1 uur rijden dwars door het National Park heel mooie route zo groen, prachtig gewoon. In Cherokee naar het dorpje gegaan en daar een lesje gehad over Indianen en vooral Cherokee, dat het beeld dat wij hebben van Indianen met veren en scalperen niet op hun slaat en zo. Was wel leuk. Na een uurtje rondgekeken te hebben weer terug naar Catlinburg. Lekker koffie op de kamer gedronken en toen weer met het busje naar beneden om te eten. We hebben een Mac genomen want we hadden de avond daarvoor uitgebreid gegeten met een steak niet normaal en 's-morgens een uitgebreid ontbijt genomen dus even maar iets klein.
Vandaag om 9.00 vertrokken richting Nasville. Dichtbij Nashville heb je het huis van Pres. Andrew Jackson, jammer voor Ben weer een plantagehuis. Was prachtig, heel veel orignele meubelen en behang etc. (ca. 905%) dus dat was wel wat.
Daarna snel doorgereden naar ons hotel en wat bleek waren we niet bekend. Heeft Jan Doets het verkeerde adres gegeven. Dus weer op pad (nou ja we wilde avontuur toch !?) nu dus aangekomen bij het goede hotel en het is werkelijk zo vriendelijk en leuk hier. En raad eens de mevrouw aan de balie kon nog 2 kaartjes krijgen voor een show in The Grand Ol Opry voor morgenavond met .......Dolly Parton. Gaaf he worden we om 8 uu opgehaald met een bus en than showtime! Vanavond proberen we naar de Grazy Horse Saloon te gaan om een lesje linedance te krijgen en morgen een dagje rondbanjeren in het centrum en de laatste souveniers te kopen want ja hoor het is al weer bijna voorbij deze reis. Nog 1 lange rit (die gaan we beslist niet missen) en dan weer terug naar huis.
Maar daar denken we nog niet aan, eerst nog even lekker genieten van Nashville.
Nou lieverds weer bedankt voor de lieve groeten en berichten we gaan er weer vandoor.
Probeer voor we naar huis gaan nog een keer op internet te komen en anders tot in Nederland.
EEN HELE DIKKE KUS VAN ONS VOOR JULLIE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 18 Mei 2007 - 23:10

Claudje:

Lieve papa en mama

gaaf dat jullie naar Dolly gaan. De echte hoop ik? ik zit hier gewoon te klappen van blijdschap.hihi. Als jullie nog souvenirs gaan kopen. JJ vroeg of jullie amerikaanse postzegels mee wilde nemen als het lukt. Hij gaat net met miran de deur uit. kwamen die kleine een milkshake van de mac brengen. Heel veel plezier nog en een dikke kus. PAP IK BEN TROTS OP JE.!!!!!

DIKKE KUS

• 18 Mei 2007 - 23:13

Sjaan En Co:

Gaaf zeg. Dat is mooi meegenomen. Ben benieuwd hoe Dolly in het echt is. Fijn weer iets te horen. Veel plezier.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons allemaal

• 18 Mei 2007 - 23:14

Sjaan En Co:

Heb je gezien telepathie - Jouw bericht en mijn bericht 5 minuten van elkaar.
    Doei Ben en resi- Toch even dichtbij

• 18 Mei 2007 - 23:23

Claudje:

en uiteraard krijgen jullie de groeten van Sjakie en Miran

• 19 Mei 2007 - 10:21

Elma :

heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier bij Dolly Parton he
    en Ben,kun je nu echt line-dancen?
    klinkt vast afgezaagd,maar nog even volop genieten hoor,lieverds
    dikke kusssssss

• 19 Mei 2007 - 11:40

Papa En Mama :

Hebben jullie geen pijn in jullie ogen van het kijken daar?? Want ik vind het wel associaal dat jullie zoveel zien. Ik vind het nu wel lang genoeg geweest. Jullie mogen nu wel thuis komen. Want wij missen jullie.

groetjes Opa en Oma
    dikke kussen

De rest krijgen jullie maandag!!!

• 20 Mei 2007 - 13:23

Elma:

nou luitjes t zit er alweer bijna op he
    een hele goede terugreis en we spreken elkaar snel he