Weer een dag verder - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Weer een dag verder - Reisverslag uit Tupelo, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Weer een dag verder

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

15 Mei 2007 | Verenigde Staten, Tupelo

Hallo allemaal. Hier weer een berichtje. Heeft wel ca. 20 min. geduurd maar we zijn weer on line. Vanmorgen ca. 9.30 vertrokken uit Jackson en via de Natchez Trace Parkway naar Tupelo gereden. Was een lange rit maar weer erg mooi. Max. 55 mile en 149 mile te gaan is aardig wat. Het laatste stuk zijn we nog maar een xtra stop gaan maken want we hadden allebei moeite om ons ogen open te houden. Even rondgelopen op een rustplaats een slokje drinken en weer gaan. We waren om half 3 in Tupelo. Ze zeggen dorp maar het is een behoorlijk stad, de loopt er in ieder geval niet zomaar even doorheen. Ook hier weer de gebruikelijk food, lodge en gas exits (moet daar nog steeds aan wennen) en dus ook een shopping exit. We zijn eerst doorgereden naar het geboortehuis van Elvis. Was erg leuk. Het is een 2-kamer woning waar je in 20 passen doorheen loopt. Er is een klein museum bij en een kapel (door fans gesponserd)en natuurlijk een shop. Ben heeft nu net als Rees een echt Elvis Presley rijbewijs.
Hierna (het is dan 16.30) zijn we dan eindelijk naar Wal Mart gereden want die hebben ze hier ook. Ben vond er niks aan maar Resi vond het helemaal geweldig. Lekker eea gekocht en helaas voor Ben het past, staat goed dus ze wil morgen even snel terug want ca. 2 EUR voor topje daar wil ze dan wel nog een ander kleurtje van HaHaHa.
We zitten in een leuk motel aan de rand van de stad en we hadden weer een zeer vriendelijk meisje die ons ontving. Een lachebekkie en lekker kletsen vond het geweldig dat we uit Ned. kwamen en daar wilde ze ook wel een keer naar toe want wij praten zo leuk.
We hadden geen zin om uit eten te gaan dus hebben we op zijn amerikaans pizza van domino's laten komen (heeeeeeeeeerrrrllllllijijijk) en voor de tv opgegeten en daarna koffie (gratis) in de lobby. Even nog internet en dan weer naar bed want morgen wordt het weer een lange rit naar Chattanooga (ca. 400 Miles) en daar zijn we ook 1 nacht dus ook daar gelijk gaan zien wat je wilt zien. We nemen deze keer wel de snelweg mag tenminste 70 mile/per uur.
De reis schiet nu wel heel erg op, maar we hebben nog leuke steden voor de boeg.
We blijven ons iedere dag hier verbazen over hoe groot hier alles is. De wegen de auto de restaurants etc. Wat we wel missen net als in Nederland gewoon een lekkere winkelstraat, maar ja je kunt niet alles hebben toch.
We hebben hier al tig keren een Jaguar voorbij zien rijden. Je komt echt overal tegen. Thuis zie ik er misschien 1 of 2 keer per jaar 1, nou hier iedere dag wel.
Ben vind het rijden hier nog steeds vreemd, vooral het links van de snelweg af en af en toe zit je helemaal rechts en dan moet je er gelijk al weer links af over 4 banen. Dit vind hij de minder leuke momenten. Maar de weg zoals vandaag vind hij prachtig.
Nou lieve allemaal we gaan afsluiten het is hier nu 10 uur en we gaan naar onze kamer en lekker slapen.
Allemaal weer bedankt voor de lieve berichten en we zullen maar zeggen tot het volgende bericht.
Heel veel liefs en een dikke kus
Ben en Resi

• 15 Mei 2007 - 10:15

Elma :

na zoveel indrukken is t niet gek dat jullie even uitblazen voor de tv met een pizza he
    heb je nog atwt gezien?
    heel leuk om zo jullie reisverslagjes te lezen
    slaap lekker en we zien weer uit naar t volgende verslag van jullie
    dikke kus
    elma en pieter

• 15 Mei 2007 - 10:29

Soraya En Bernardo:

wat leuk dat je nog veel leuke dingen gaat bekijken ben je al bij het country gedeelte of komt dat nog? ben erg benieuwd wat papa er van vindt.

nog veel plezier en tot schrijfs
    xxxxxx

• 15 Mei 2007 - 10:30

Soraya :

leuke foto's trouwens xxxx

• 15 Mei 2007 - 10:32

Opa En Oma :

hoorde van soraya dat alles nog steeds naar wens is daar nog veel plezier xxx

papa en mama

• 15 Mei 2007 - 10:36

Jeffrey En Leni:

Hoi allebei,
    Ik zit nu op kantoor in de lunchpauze en dacht laat ik ff kijken of er weer iets nieuws. En ja hoor weer een leuk verhaal, je wordt er bijna jaloers van.
    als we de vorige verhalen lezen begint het zeker bij Leni te kriebelen, zij wil ook zo'n reis maken. Jullie verhalen maken haar toch wel erg nieuwsgierig. Het is wel heel erg leuk om zo jullie belevenissen te kunen volgen. We hebben het idee dat het rijden daar in de US toch wel meevalt, he Ben.
    Nog heel veel lol daar toegewenst en geniet er maar van.

Groetjes

Leni en Jeff

• 15 Mei 2007 - 12:46

Claudje:

En jullie blijven het maar naar jullie zin hebben. Ik zie jullie al helemaal zitten met die pizza. Was spannend he gtst? Onee dat hebben jullie daar niet. haha. Ik ben het wel met Jef eens. Je wordt hier wel een beetje jaloers. Ik denk dat ik ook eens naar Amerika wil alleen ben ik meer van de Californische kant. Nou heel veel plezier in chattanooga. Daar was de eerste plaat toch opgenomen?? Rijvoorzichtig geniet en een dikke kus

Big little daugther

• 15 Mei 2007 - 17:12

Leni :

Wat een leuke verhalen en wat hebben jullie al veel gezien in zo'n korte tijd. En als ik jou was Rees dan zou ik toch meer kleurtjes (topjes) kopen. Nog veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal.

groetjes
    Leni en Jeff