Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

04 Mei 2007 | Nederland, Zoetermeer

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover.
USA here we come !
We beginnen al behoorlijk zenuwachtig te worden maar hebben er ontzettend veel zin in.

Hierbij de reis :
Memphis - Little Rock - Vicksburg - Lafayette - New Orleans - Jackson - Tupelo - Chattanooga - Gatliburg -Nashville - Memphis

Het volgende bericht zal waarschijnlijk uit Memphis komen.

Tot dan veel liefs
Ben en Resi

• 04 Mei 2007 - 10:39

Sjakie:

Hey lieve tante en oom

Dat worden dan wel twee onrustige nachtjes, spannend hé!

Groetjes jullie neefje sjakie

• 04 Mei 2007 - 19:39

Soraya:

hoi pap en mam,

wat een leuke site zeg ! wij wensen jullie veel plezier daar

xxx soraya en bernardo

• 04 Mei 2007 - 22:58

Big Little Daugther:

Dear Mom and Dad,

Here is a massage voor you.I hope that you have a great time in de USA. Enjoy your trip and come back savely. Take care.

with love

your little big Daughter

• 06 Mei 2007 - 21:43

Claudje:

Lieve Papa en Mama,

Na de hele dag in spanning te hebben gezeten zie ik net dat jullie geland zijn. Echt net 10 min geleden. Heb heel veel plezier en geniet met volle teugen. Hier loopt alles op rolletjes.

xxx Claudje

• 07 Mei 2007 - 16:41

Jeffrey:

Hi guys,
    heeel veeeel plezier en mooie dagen toegewenst. Hier giet het al de hele dag en volgens mij is het bij jullie lekker weer. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn in dat land.

groeten en tot schrijfs

• 07 Mei 2007 - 17:30

Poetie:

hoi pap en mam,

hoorde van claudje dat jullie geland waren hoop dat het weer beter is dan hier maak veel plezier en tot schrijfs xxxxxxxxx dikke kus van poetie en bc
    tjiep van joepie

• 07 Mei 2007 - 20:37

Sjaan En Rene:

Hallo kleine zus en grote Ben. We hopen dat de vlucht niet al te vervelend was en dat jullie nu al aan het genieten zijn. Veel plezier. We denken veel aan jullie
    Eem Titanenomhelzing van ons allemaal

• 08 Mei 2007 - 07:11

Saskia:

Hallo Ben en Resi,
    hoe is de vlucht gegaan? Alles ok?
    Genieten jullie al van al het moois in Memphis, huis van Elvis bekeken?
    Heel veel plezier en geniet van de vakantie!!!!

• 08 Mei 2007 - 09:50

Morris:

he kootjes. goeie vlucht gehad? lang zeker? nu lekker in the usa. geniet met volle teugen en maak er wat moois van.
    groetjes.

• 08 Mei 2007 - 11:38

Claudje:

Lieve Papa en Mama,

Als ik dit schrijf zijn jullie net wakker en ga ik naar mijn werk voor de late dienst. Vandaag voor het eerst een lange tour. Spannend. Rijvoorzichtig. Als jullie daar aankomen ben ik waarschijnlijk net klaar met mijn cursus en ga ik weer terug naar het bureau. Hier nog steeds alles goed. Hoop wel snel wat te horen van jullie. Via mail, de site of persoonlijk. Heel veel plezier in little rock. Ik denk aan jullie.
    xxx
    Claudje

• 08 Mei 2007 - 16:14

Soraya:

he claudje ,

tante sjaan stuurde een smsje ze had naar ze gebelt alles ging goed met ze dus dan weet je dat ook

dikke kus soraya

• 08 Mei 2007 - 17:18

Sjaan :

8/5/2007. Heb vanmiddag 14.00 onze tijd naar het hotel in Memphis gebeld en Resi en Ben dus 7 uur s'morgens plaatselijke tijd wakker gebeld om even te horen of alles goed was. Het kwam goed uit want ze gingen naar Graceland en moesten toch vroeg wakker.
    Reis was ok. Geen problemen. Tijdsverschil breekt een beetje op. Hadden het erg naar hun zin. Eerste nachtclub (BBKing) zat er al op in Memphis. Internet is moeilijk hadden een laptop mee moeten nemen - wel aansluiting maar niet the tools to work it. Iedereen de groeten van ze en een indien gewenst een dikke knuffel.

Sjaan

• 08 Mei 2007 - 19:02

Pieter En Elma:

hey hoi lieverds we wachten in spanning op t reisverslag en hopen dat jullie DE tijd van jullie leven hebben
    dikke kus van pieter en elma

• 08 Mei 2007 - 19:07

Pieter 8 Mei 2007:

hebben jullie een goede reis gehad

hoe is het om op Amerikaanse bodem te zijn ff anders dan op Kreta

in ieder geval nog een hele fijne vakantie, geniet ervan

groetjes
    Pieter