Vicksburg here we are - Reisverslag uit Vicksburg, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Vicksburg here we are - Reisverslag uit Vicksburg, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Vicksburg here we are

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

10 Mei 2007 | Verenigde Staten, Vicksburg

Hoi allemaal, daar zijn we weer. Eindelijk aangekomen in Vicksburg. De rit was erg lang we hebben er uiteindelijk 6 uur overgedaan ! Volgens Jan Doets een scenic tour wij vonden het verschrikkelijk saai en zonde van de tijd. Hele stukken met alleen maar maisvelden. Wel de bekende bungalowparken en trailerparken gezien. Vooral die laatste wat een armoe. Geen behoorlijk huis wel een grote bak van een auto voor de deur. Wat een auto's zie je hier. De PC Hooft bakken zijn hier in de buurt erg in. In Memphis vooral veel grote luxe auto's. Wij hebben trouwens een Ford Taurus. Niet verkeerd toch. Vanmiddag op de weg zagen we ook een heel oud omaatje, grijze krullen en een knots van een cadillac onder haar gat. Prachtig.

Om 17.00 waren we in Vicksburg in ons motel. Wat een heerlijk oord. De zuidelijke staten ten top. Voor de deur onder de galerij met griekse zuilen witte schommelstoelen en bij binnenkomst
een mooie witte gietijzeren trap naar boven en de 2 schilderijen van Rhett Butler en zijn liefje Scarlett. Geweldig. Ook staan er 4 kooien met grote prachtige papagaaien. Onze kamer ligt aan het zwembad en omdat we een niet roken kamer hebben hebben we daar op het terras een uurtje vertoeft met (niet te geloven) een gratis cocktail. Er was een hartelijk ontvangst. Je kan 24 uur gratis koffie en thee drinken en iedereen krijgt 2 gratis cocktails, aan 1 hadden we genoeg. Verder kun je hier gratis wassen, internetten, ijs halen en een warm ontbijt. Ongeloofelijk allemaal. Vanavond hebben we gegeten in het restaurant wat hierbij hoort. Nou zeg maar gewoon schransen. We dachten we nemen een special of the day en een voorafje. Nou de special bleek dus al 3 gangen te zijn t.w. salade, gegrilde zalm met garnituur en broodpudding toe telt daar voor Ben kalamaris en voor Rees uiensoep bij op dus we zijn rollend naar de schommelstoelen gegaan. En de prijs? niet lachen maar $ 41 ! We hebben vandaag het meest gegeten en het minst betaald. Het valt ons toch erg mee wat de prijzen betreft.
Jammer dat we hier morgen weer weg moeten. Staan maar om 7.00 op en snel ontbijten. Dan willen we een route door Vicksburg rijden en dan op weg naar Lafayette via de Natchez Trade Way dat vlgs de boeken een fantastische mooie route moet zijn.
Nou lieverds ze staan hier te dringen voor de computer (zelf hebben we ook een uurtje moeten wachten) dus we gaan maar afsluiten.
Bedankt weer voor alle lieve berichtjes en groeten en voor iedereen
EEN HELE DIKKE KUS VAN ONS

Ben en Resi

• 10 Mei 2007 - 08:39

Elma:

he jammer dat deze tour zo tegenviel maar jullie kunnen t ook anders zien he
    Als jullie deze saaie tour niet hadden gemaakt dan hadden jullie nou ook niet dat heerlijke eten gehad,in dat mooie motel!!!!
    Dikke kus

• 10 Mei 2007 - 09:51

Claudje:

Gelukkig hebben jullie het nog steeds naar jullie zin. Een ford Taurus? das volgens mij gelijkend op een stationwagen. Zit er ook een cd speler in of hadden jullie toch dat bandje mee moeten nemen? Nou ik zit met smart op jullie volgende bericht te wachten. Vanacht ga ik de hele nacht op deze site zitten. Veel plezier en die foto met die t-shirts wil ik wel eens zien. Mijn moeder met een Elvis t-shirt. haha. Tot gauw

dikke kus
    Claudje
    luv you

• 10 Mei 2007 - 10:08

Claudje:

Foutje. Ford Taurus is gewoon een sedan. Maar hij ziet er goed uit. Heb even gekeken op de site. Tot gauw

xxx

• 10 Mei 2007 - 16:39

Soraya:

zijn jullie nu wel weer een beetje uit gerust in het luxe hotel wat een leuke verhalen schrijven jullie ik zal het aan opa en oma doorgeven jullie krijgen een dikke kus van en natuurlijk ook van mij en bernardo

xxxxx

• 10 Mei 2007 - 18:10

Jeffrey :

Hoi Ben en Resi,
    Leuk om zo te lezen wat jullie belevenissen zijn in de USA. Zo te lezen genieten jullie met volle teugen en lukt het aardig om de weg te vinden. Als je eenmaal gewend bent aan hun systeem dat is het best makkelijk. Bevalt de auto een beetje? Hier regent het vanaf dat jullie zo'n beetje vertrokken en wij denken dat het weer bij jullie een stuk beter is. We zijn ook zeer benieuwd naar de foto's. Misschien kunnen we als jullie weer thuis zijn de foto's een keer met een grote groep mensen in het buurthuis via de computer en de beamer bekijken. Kun je meteen het verhaal erbij vertellen.
    Nou veel plezier en de groetjes van
    Leni en Jeffrey

• 10 Mei 2007 - 21:26

Rene:

Hallo Schone Zus en Zwagerd
    Ik ben hartstikke blij dat jullie het naar jullie zin hebben en eerlijk gezegd ben ik vreselijk jaloers.
    Nog veel plezier

• 11 Mei 2007 - 14:36

Michel:

RESSIIIIIIII ik mis je:(

Ben blij dat het allemaal wel mee viel bij de duane. Geinig zo'n website. Wist niet dat je die had, hoorde het toevallig vandaag aan tafel.

Waar is de zon nou op die foto?

Ben benieuwd naar de andere foto's en ook naar jullie t-shirts:)

Groetjes Michel & Thomas