Even geen internet gehad - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Even geen internet gehad - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Even geen internet gehad

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

12 Mei 2007 | Verenigde Staten, New Orleans

Howdie allemaal, sorry heeft even geduurd maar we hadden geen internet. Nu mag ik even op de comp. van de receptioniste dus probeer het niet te lang te maken.
Gister vanuit Vicksburg vertrokken via een prachtige weg (Natchez Trace Park Way) naar Lafayette. Onderweg in Natchez een plantation house bezocht. Wat een pracht en praal. Het motel viel erg tegen in Lafayette maar de reis er na toe was zo geweldig dat we het onvriendelijke ontvangst maar vol lief namen, we kwamen toch maar om te slapen. Dus vandaag weer om 7 uur op en na het ontbijten weer gelijk "pleiten" en op weg naar Vermillonville dat is een soort openlucht museum met allemaal huisjes, mensen in klederdracht enz. hardstikke vriendelijk en mooi om te zien. Moerasgebied en het beroemde spaanse mos. Daarna, het was alweer middag op weg naar New Orleans via de snelweg en om 5 uur waren in ons hotel. Zeer hartelijk en hardstikke leuk precies zoals op de foto. Met gietijzer balkonnetjes, fontijn etc. Vanavond gegeten in Bourbon Street kunnen we gewoon lopen. Was gracie night dus erg druk maar gezellig. Morgen gaan we een dagje rondkijken en nog een avondje Bourbon. Ik weet niet of ik morgen weer geluk heb met internet maar we zullen zien.
We hebben schitterend warm weer ca. 30 graden en klam maar de airco's doen het hier goed.
Jeff dat idee van jou vinden we een hele goede want foto's op internet lukt niet erg.
Nou lieverds iedereen weer de hartelijke groeten en dikke kus van ons
VEEL LIEFS
BEN EN RESI

• 12 Mei 2007 - 03:15

Claudje:

Hier dan even een berichtje vanaf de werkvloer. Ik zit hier al de hele nacht te wachten op een bericht. Eindelijk is het dan zover. jammer van Lavayette maar ach je komt er toch alleen om te pitten. Nog steeds geen telefoonkaart kunnen kopen??? Het is wel wennen hoor dat jullie niet bellen maar goed zo af en toe op internet is ook goed. Heel veel plezier nog en tot gauw.

Dikke kus claudje
    luv u

• 12 Mei 2007 - 11:41

Ton&Rinske:

Nou, nou, dat is wel effe heel iets anders als de hele dag op je luie gat bij een zwembad op Kreta. Fijn dat alles (bijna alles) naar wens verloopt en jullie het zo naar je zin hebben. Heb je wel tijd om al die indrukken te verwerken? Wel een hele belevenis hé. Helaas de eerste week zit er al weer op, reden te meer om de tweede week er nog een schepje bovenop te gooien. Dus ons advies... Blijf er volop van genieten. Leuk hoor Resi dat je er zo'n werk van maakt voor het thuisfront.
    Groeten van ons. Nog veel moois en veel plezier.

• 12 Mei 2007 - 15:08

Elma:

tjee mensen wat maken jullie veel mee
    ik denk dat jullie bij thuiskomst een extra vakantie nodig hebben om uit te rusten en nog maar niet te spreken over de 30graden
    hier is t druilerig en wind dus ronduit SAAI weer
    ik kijk nu alweer uit naar jullie volgende belevenis
    dikke kus pieter en elma

• 12 Mei 2007 - 16:00

Soraya En Bernardo:

wat blij zijn wij om wat van jullie te horen toen ik mijn bed uit kwam zei bc je hebt een berichtje van je pap en mam dat is nog eens leuk wakkerworden . ik moest van oma je hartstikke bedanken voor die bloemen ze vondt ze prachtig. wij hopen dat jullie nog een paar leuke en gezellige dagen gaan beleven en tot horens
    dikke kus
    soraya bernardo en joepie

• 12 Mei 2007 - 19:10

Sjaan En Co:

Hallo Resi en Ben,
    Alles goed hier. Geniet van jullie verhalen. Denk vaak aan jullie. Het klinkt allemaal heel erg goed. Veel plezier en Gluck auf Sjaan en de rest. Ps die foto's bekijken we toch wel een super groot scherm op je 50 50 50 50 ste verjaardag he

• 13 Mei 2007 - 21:35

Claudje:

Hier even een update voor degene die ze nog niet hebben gesproken.
    Vandaag hebben we ze uitgebreid aan de telefoon gehad en het ging harstikke goed. Ze hebben het erg naar hun zin al beginnen ze wel een beetje moe te worden van alle indrukken en het drukke schema. Vandaag (zondag) zouden ze uitslapen tot 7.30 uur (usa) treft het dat wij wat later dan gepland belde en ze dus net wakker waren. Ze hebben regelmatig geen internet in het hotel of in de beurt en kunnen ons niet op de hoogte houden maar proberen het altijd wel. De rest laat ik hun zelf vertellen.

gr Claudje