Moederdag - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu Moederdag - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Ben en Resi Kooten - WaarBenJij.nu

Moederdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ben en Resi

14 Mei 2007 | Verenigde Staten, Jackson

Hallo allemaal, we hebben internet dus maken we er even vet gebruik van.
Vandaag Moederdag begon hardstikke mooi. Zoals jullie hebben kunnen lezen belde onze kinderen ons vanmorgen vlak na het opstaan. Heerlijk om een stemmen te horen. Daarna even Oma gebeld en ook mheerlijk om hun stemmen te horen.
Gister een hele leuke maar vermoeiende dag gehad. We zijn direct na het ontbijt gaan lopen. Wilde met het kabeltrammetje een rondrit maken en dachten de opstapplaats is niet zo ver. Nou forget it. Die paar blokken doe je toch niet zomaar. We konden de halte maar niet vinden en hebben het aan een portier van het Hilton gevraagd, die zei dat het trammetje maar 5 blokken gaat en dat we beter de bus konden nemen. Wij eigenwijs toch wachten op het trammetje, kwam die op holletje naar ons toe dat we toch beter de bus konden nemen en dat hebben maar gedaan maar het duurde wel erg lang in de brandende zon. Een hardstikke mooie rit gehad door het Garden District allemaal luxe huizen in Soutern Style. De 1 nog mooier en groter dan de ander. Prachtig. Terug in Canal Street zijn we richting de haven van de Radarboten gelopen, hebben onderweg nog gestop om wat te drinken bij NO Shopping Plaza, onwijs luxe, zijn ook in zo'n lift geweest van glas (hebben we op film). Daarna snel naar de haven en daar vaarde de Natchez voorbij 1 van de mooiste boten. We zijn er niet op geweest, vonden het een beetje te prijzig $30 pp. Wel uitgebreid gefilmd en foto's ervan gemaakt. Daarna (ja hoor gelukt) met een andere trammetje terug naar Bourbon Street en toen naar ons hotel. Lekker gezwommen en gerelaxed, ons lekker opgetut en teruggelopen naar Bourbonstreet en gewoon een lekkere sandwich gegeten met live Jazz. Geweldig. Om 22.30 terug in het hotel en nog even lekker rustig gezeten en snel naar bed.
Vanmorgen na de belletjes en ontbijt vertrokken naar Jackson, de rit viel mee en was mooi. We kwamen om 14.45 aan (record) gauw ingechecked en Jackson. Lachen is alles dicht want het zondag en MOEDERDAG. Ben wilde zijn schatje trakteren op Grieks wij naar het restaurant in de middle of nowhere is het gesloten. HaHaHa. Zijn we uiteindelijk bij Shoney's gaan eten. Buffet voor $ 8.99 pp en hardstikke lekker.
Vanavond van de mevr. van Shoney's het advies gekregen om hier naar Wall Mart te gaan, schijnt lekker winkelen te zijn dus vroeg op morgen en eerst lekker shoppen en dan snel naar Tupelo want daar is natuurlijk ook weer eea te zien.
Wij hebben in ieder geval wel prachtige gebouwen hier gezien. City Hall, Capitol State building en het huis van Goeverneur.
Nou lieverds ik ga ophouden met tikken. We hopen snel weer wat van ons te laten horen.
Weer allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot gauw horens.
Veel liefs en een hele dikke kus
Ben en Resi

• 14 Mei 2007 - 03:14

Claudje:

Leuk te horen dat jullie vandaag jullie record hebben gehaald. haha. Ik zat al op de kaart te kijken hoelang de afstand was van NO >>> Jackson. En tot mijn verbazing viel die mee. Leuke verhalen schrijven jullie nog steeds. Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Veel plezier en geniet. Maar zo te horen doen jullie dat wel.

dikke kus Claudje

• 14 Mei 2007 - 16:47

Soraya En Bernardo:

wat leuk dat jullie ook lekker hebben gezwommen en gerelaxed dat hoort er natuurlijk ook bij . jammer dat het zo duur is met de radarboot was wel gaaf geweest nog heel veel plezier en dikke kus van ons xxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxx

• 14 Mei 2007 - 17:50

Miran En Jack:

Zo Kootjes hebben jullie het een beetje naar je zin van Ben zijn zuurverdiende schoonmaakgeld! Als ik de stukjes lees heb ik het idee dat jullie nooit meer terug willen. Geniet er maar van zolang je nog daar ben. Ik Ben zelf net weer terug uit Australie. Daar ook genoten en mooi weer gehad. Alleen 24 uur in een vliegtuig zitten is wel wat minder.
    Tot over een dag of tien.

Jack en Miran

• 14 Mei 2007 - 20:20

Sjaan En Co:

Hallo zussie en schone broer. Heerlijk om weer wat te horen en te lezen. Klinkt allemaal hardstikke goed. Wil ook bij Walmart winkelen. Ben kijk uit volgens mij hebben ze nog meer sortering dan Ulla Popken. Hier loopt alles gesmeerd dus geen zorgen. Had die radarboat gewoon gedaan lijkt mij een belevenis dan maar 4 dagen Macdo of KFK. Groetjes van ons allemaal. PS als Opa z'n zin krijgt krijgt ie ook Internet. Hij vond het heerlijk jullie berichten te lezen.
    Vette kus van je grote zus en de hele mikmak Doei